betulkocakk ben her kontrol sonrası kücük hediyeler alıp sürpriz yapıyorum onu götüremediğim zamanlarda bak kardes sana bunu vermemi istedi senin için almış diyorum 3 bucuk yasında. kızıma toka alırken kardesine de seçiyoruz hadi bir tane de onun icin seç diyorum kesin cok mutlu olucak cok sevicek seni diyorum. abur cubur yerken bile bu senin bu benim bu da kardesin ben yiyince kardes de yemis oluyo kardesle paylaştığın için teşekkür ederim diyorum. yani hiç kitap vs okumadım çizgi film izletmedim sürekli onunla konuşuyorum en başından beri biliyor. 2 battaniye almıştım birini kızıma verdim yaa sen üşüme diye kardeş sana ne almışş seni düşünmüş seni çok özlemiş ben gelene kadar bununla uyusun diyo dedim her gece o battaniye ile uyuyo. ne alırsak çifter alıyorum ne yaparsak onu da katıyorum çevremin müdahale etmesine asla izin vermiyorum ben ve babası dışında kimse kardeşi hakkında onunla konuşamaz. doğuma 20 gün kaldı gösteriyor uygulama ve son zamanlarda daha sık gündemde tutuyorum kardes konusunu. kardes gelecek geceleri acıkacak ağlayacak ben onu besleyeceğim sallayacağım büyüyünce o da senin gibi uyuyacak senin gibi oynayacak ama büyüyene kadar senin oyuncaklarınla oynayamaz falan. ona kardesi ağlarsa ne yapacağını soruyorum emzik veririm diyor peki uykusu gelirse ne yaparsın diyorum sallarım diyor yani böyle konuşuyoruz sık sık telkin ediyorum öğretmeye alıştırmaya çalışıyorum hiç kıskanclık yaşamadık bu süreçte aksine bana aşırı yardımcı oldu her konuda. ilk 3 ay kusmalı geçti mesela korkuyordu beni öyle görünce sonra alıştı kardes büyüyünce gecicek anne demeyi öğrendi öyle kabullendi. şu an tek bilmediği şey babasına baba diyecek oluşu. onun icinde bi babıldama dönemine gelmesi lazım aklı erer herhalde zorlamaz ama bizde baba kıskanclıgı cok fazla var benimle bile asla paylasmaz umarım baba konusunda sorun yaşamayız 🥲