Kızlar canım birşey istemiyor midem bulanıyor pek birşey yiyemiyorum ama etrafımdakiler bebek beslenmez organları oluşuyor çok önemli yemen lazm diyorlar ama ben yiyemiyorum ilk 3 aylık süreçte benm durumumda olan varmı ? Bebek beslenemez diyorlar doktor görüşü alan varmı bu konuda ? Mide bulantısından yiyemiyorum yani anormal bir durum mu bebek için tehlike mi ?