prensesannesi246 Şuan 30 haftalık hamileyim doktorumuz da 38 haftaya kadar bekleriz dedi yani şuan tam 8 haftam var 🥹 ikinci gebeliğim ve bi kızım daha olacak Allah nasip ederse 😊 henüz hiçbir hazırlığımız yok sizce ne zaman başlamalıyım 😊
dilosunuz prensesannesi246 bizde 29+3uz sezeryan olacak ama günü belli değil kıyafet, beşik vs tamamiz sayılır bebek arabamız falan vardı kızımdan bayramdan sonra da kıyafetleri yıkar utulerim temizlik vs hallederim diye düşündüm bakalım siz yazınca aslında bayağı az kaldığını farkettim 🥲 saglikla gelsinler inşallah 🙏🌸
annebaliii prensesannesi246 aynıyız 30 bende ben normalı bekleyecem Allah ızın verırse Benımde kıyafetler alındı ama yıkanıp utulenıp hastane çantası hazırlanması gerek bayram sonu yapacam hepsını ne olur ne olmaz belkı erken gelır.. yakında doktora gttınız mı bebıs ne kadarmış boy kılo falan ben 27 de gtmıstım çok merak edıyorım bu hafya gtcem ınsallah
defnoloj prensesannesi246 30 haftalık bizimki de ikinci kızım olacak Allah’ın izniyle 😊 alınacaklar tamam sayılır hallettim sadece yıkanıp ütülenecek çanta hazırlanacak
gfc02 prensesannesi246 bizde 31+2 günlüğüz çok şükür çantamı hazırladım şimdilik normal doğum görünüyor bakalım hayırlısı olur inşallah 🥰
prensesannesi246 dilosunuz bayramdan sonra bilemedim yaaa..açıkçası bu bebeğimin de kıyafetlerini dolapta görmek için sabırsızlanıyorum 😊 bende büyük kızımın bebeklik kıyafetlerini çıkartıp eksikleri almayı düşünüyorum az kaldı çünkü doğuma 🎀💖
burakalp4 annebaliii 31.haftadayım bende sizin gibi düşünüyordum son bir haftada gelen ağırlık yalancı sancılar korkuttu yıkadım hazırladım ben
prensesannesi246 annebaliii geçen hafta gittim fakat boyunu sormak aklıma gelmedi kilosu içinde 1580 demişti doktorum❤️
prensesannesi246 burakalp4 aslında bizde 20 haftalıkken ufak bi sancılanma yaşadık kese ve bebek aşağıdaydı 1 aya yakın düzenli yattım ayaklarımı havaya diktim çok şükür şimdilik erken doğum riskimiz yok ama ne olur ne olmaz 😊 o yüzden beklesem mi yoksa hazırlasam mı bilemedim 🥲
prensesannesi246 defnoloj ben daha hiç bişey almadım niye böyle oldu ki🥲😅 oysaki büyük kızımda erkenden hazırdı herşeyi😆
defnoloj prensesannesi246 ikinci çocuğun rahatlığı şimdiden yansımış 😀 derler ya ikinci çocuklar kendi kendine büyüyor diye 😀
aliramoO Şuan 32+ 2 günlüğüz bayramdan önce herşeyini hazırlayacağız haziranın ikinci haftasında doğum inşallah
ayzey01 prensesannesi246 haftamız aynı benimde 38 de olacak inşallah dogum 1 kızım var ve ikinci kızımı bekliyorum bakalım ☺️
sudeli4 prensesannesi246 biz 32 haftalığız canım ama doktorum risklerim iden sebeb haziran 1. Yada max 2 hafta dedi ondan dolayı bi anlık Heycan stres hazırlığımı yapmaya başladım. Aldığım şeyleri yıkadım ütülenecek bekliyor geri kalanıda tamamlayıp bi hafta içinde herşeyi tas tamam yapmak istiyorum garanticiyim galiba biraz