Kızlar yardımınıza ihtiyacım var 🤍
En son 15 martda regl oldum bebek düşünüyoruz aşılama tedavisi gördüm bi kere çatlatma vs olmadı yani olumsuz sonuçlandı tedaviyi yarıda bıraktım Hsg vs çektirdim tüpler açık
Bu süre zarfında eşimle ilişki oldu ama yine umutlu değildim olmaz diye düşündüm hep bu ay regl gecikti bugün itibari ile 18 gün oldu neyse kan vermeye gittik bugün negatif dediler 5 gün daha bekle dediler sizce neden böyle oldu neden bu kadar geciktim anlamadım sizlere sormak istedim.