kaanmoomm Devlette şuan ilk doğumda senin istediğinle sezeryan olmuyor normal doğum yaptırıyorlar acil bir şey olmadığı sürece, ama ilk doğumun sezeryanse zaten yine devlette ikinci sezeryanı oluyorsun zorunlu olarak, bazı hastanelerde ssvd polikliniği var eğer denemek istiyorsan normal doğum yapabiliyorsun