irmozcn Merhaba ben daha yeni öğrendim gebeliğimi Malatya da özele gitmek istemiyorum devlette önerdiğiniz bi doktor var mı Battalgazi devlette iyi doktorlar var diye duydum
buket_44 irmozcn Merhaba Battalgazi devlet hastanesinde Ahmet şenocak be Ahmet karabulut var iki doktor da çok iyi 👍 Eğitim ve araştırma hastanesinde Halil İbrahim vardı heralde yanlış hatırlamıyorsam oda iyi demişlerdi 😊
ebrargrbz irmozcn eğitim araştırmada doğum yaptım doktor fatih yiğit ve sena ünlü ikisine de gittim ikisinden de memnun kaldım
irmozcn biiremm 4 haftalıkken öğrendim şu an 5+4 geçen gün aldığım randevu iptal edildi Salı gününe tekrar randevu aldım Ahmet Şenocaktan gidince tekrar güncelleme yaparım
irmozcn biiremm valla doğumu bilmiyorum da ben çok memnun kalmadım içeri aynı anda 3 hasta girdiği için doktorda doğal olarak ilgilenemiyor istediğini soramıyorsun hastanelerin genelinde böyleymiş
irmozcn biiremm Ahmet şenocak doktor ve ebeler iyi ama dediğim gibi içeri aynı anda 3 hasta alınınca ister istemez ilgilenemiyorlar