Kızlar 30 nisanda normal doğum yaptım çok zor geçti dikişlerim acıyor ama bugun cesaret edip baktım dikişlerimden çok popom acıyor orada baya büyük şişlik et oluşmuş krem sürerken çok acıdı böyle bişe yaşayan varmış orası ne kadar sürede iyileşir dikişleriniz ne zaman iyileşti