melek_anns rica ederim özel gibi dinliyor anlatıyor, şikayetleri soruyor, tek sıkıntı ultrason görüntüsü kötü hemde genelde kendileri bakıyor size sadece kalp atışını gösteriyor o kadar. İçeriye eşte alıyor. Ben özele de gittiğim için ultrason görüntüsünü çok sorun etmedim açıkçası. Ama sadece devlete gitsem bebeğin yüzünü falan merak ederdim