edra1945 Fatmanur12345 dün gece yatmadan yapmıştım bugün düzensiz sancılarım var bugün tekrar yapacağım teşekkür ederim ♥️
Fatmanur12345 edra1945 yaaa ay ben daha heyecanlandım nedense videonun etkisi olabilir mi canım bende de ondan sonra olmuştu
edra1945 Fatmanur12345 deli gibi ağrı çekiyorum canım çok yanıyor nstde sancım çıkmadı cihaz bağlıyken 4 5 kez sancı girdi çıktı şiddetli o da gözükmedi neden canım şuan çok yanıyor sık sık ağrı geliyor eve gönderdiler açıklık 2 3 cm dedi
Fatmanur12345 edra1945 başka hastaneye git canım kendini halsiz ve acı çektiğini belli et ki sana yardımcı olsunlar başka türlü olmuyorlar Allah yardımcın olsun insalah
ikizannesiiiiiiii edra1945 sağlıcakla bebeğinizi büyütün inşallah kaç haftalıkken yaptınız egzersizi bşrde kaç kere yaptınız acaba
edra1945 ikizannesiiiiiiii 39+3 du tek bir sefer egzersiz yaptım ertesi gün sancılarım başladı 39+4 gecesi doğuma alindim