haticenursimsek oladabilir olmayadabilir canım bunun İçin adet gününü bekle eğer gecikmen yoksa. Gecikme Varsada test yap.. ben son yaşadığım kimyasalimda inanılmaz mide bulantısı yaşadım. Daha adetime 3-4 gün vardı aşırı kötü oldum bişey yiyemez olmustum adet günüme kadar ve testlerinde pozitif olmuştu mide bulantısindan anlamıştım normalde bende bulantı falan olmaz adet yakını ya da normal bir zamanda, O yüzden ben farkettim Ama bazılarında adet yakını da mide bulantısı oluyormuş. Belirtilere çok takılma her ay rahim kendini gebelik için hazırlıyor ve vücutta bazı değişiklikler oluyor normaldir.