krzzz 27+4 tansiyonum 140/91 gördüğü için yatış verildi başım çok ağrıyor. Bir kaç gündür yükseliyordu ama ilaca rağmen düşmedi tavsiyesi olan var mı
miracsevim krzzz ben tansiyon hastasıyım 2 senedir 140 çok yüksek değil ama 90 yüksek sarımsak yutmak en etkilisi ama düzenli kullanman için ilaç verirler
miracsevim bsrra ben Almanyadayım kaç kez 15le bile gittim sürekli böyle değilse normal diyip gönderdiler
bsrra miracsevim gebelikte normal deyip göndermeleri iyi değil yani benim şuan 16 çıkıyor doktorum illa yatış diyor ben kabul etmiyorum 14 te bile yatış istemişti o yüzden yani