sarilale123 ogulanasii2_ ay maşallah sübhanallah. Yok canım ben oyun halısı aldım arabalı dediğiniz gibi bi köşeye minder bile serdim oynasın diye. Yok bizim orta sehpa otopark altı yol oluyor ama o oyun halısındaki yol ilgi çekmiyor 😂
ogulanasii2_ sarilale123 orta sehpayi kaldırın 🤣ben kaldırdım yoksa benimkilerin dikkatini de o çekiyordu 🤣
sarilale123 ms_annisko bizde aynısını yapıyoruz ama binaraba gidince dışarı çıkarttığım tüm arabaları taşıyor, büyüğünden küçüğüne.
sarilale123 anonimo valla bu gidişle öyle olacak bi kez toplayıp çöpe atıcam dedim korkusundan topluyordu yine başa döndük
superstar_00 sarilale123 Ben en başından beri oyuncaklarla çocuk odasında oynanır diye öğrettim arada oturma odasına kitaplarını getirir sonra toplaması için hatırlatma yapıyorum çocuğum 3,5 yaşında kız çocuğu.
sarilale123 superstar_00 3 yaşından sonra oda yaptık biz zaten dediğiniz gibi odada oynayalım falan gibi diyordum . Ama babanne anneanne falan gelince içeride oynadılar. Oda alıştı bu kez. Toplamamasıda yoruyor beni
sarilale123 superstar_00 3 yaşından sonra oda yaptık biz zaten dediğiniz gibi odada oynayalım falan gibi diyordum . Ama babanne anneanne falan gelince içeride oynadılar. Oda alıştı bu kez. Toplamamasıda yoruyor beni
sarilale123 Limonlusodasever küçük olanları özellikle kardeş gelmeden bende kaldırmayı düşünüyorum, okulada başlayacak zaten inşallah o süreçte toplamayla ilgili sıkıntıyı da aşarız
sarilale123 dilaradoyan her yer dğınık olarqk biz sorunu kökten çözdük resmen ,bi zaman sonra sağlıklı olsunlar yeterki deniyor galiba
superstar_00 sarilale123 Bir ara eltimin çocukları gelmişti onlarda oturma odasına ve ara koridora götürüp oynadılar benim kızımın da düzeni bozuldu bir dönem bende çok sorun yaşadım sonra tekrar düzene oturttum belki benimki kız çocuk diye bu konuda daha iyi erkek daha farklı olabilir.
sarilale123 superstar_00 ablamın kızı var, ben çocuk karşılaştırmasına karşıyım ama, bi bebekle saatlerce oynarken benimkinin içi içine sığmıyor. Sürekli başka bi oyuna geçiyor falan .Oda büyük oğlu için aynısıydı kızla erkek çok başka diyo
demirrleydi_ sarilale123 evet aynen öyle ne zamana kadar böyle olacak ya ben şuan hepsini toplayıp sakladım baş edemiyordum çünkü
sarilale123 demirrleydi_ valla benim yine en azından bi 6 7 senem yine var sanırım .çünkü yeni bebek gelecek belki o böyle dağıtmaz ama oyuncaklar yine salonun baş köşesinde olur 😂😂
Bu0 sarilale123 benim oğlumda öyle hergün topluyorum her günde savaş alanı gibi oluyor ev bende saldım artık napim toplamaktan sıkıldım
sarilale123 Bu0 bence oğlan çocukları böyle kızlar dağıtsa bile topluyor benimki dpıtınca rahat ediyor. Bende sıkıldım hem toplamaktan, hem evin her tarafından oyuncak çıkmasından
cennet033 sarilale123 öğrenir inşallah canım ama her çocuk gerçekten farklı tanıdığım üç ay küçük oğlumdan oğlu var arkadaşımın o üç ay bile o kadr çok fark ediyor ki
sarilale123 cennet033 kesinlikle öyle gelişim dönemlerinde ayların farkı çok fazla oluyo, anca büyüdüklerinde o fark kapanıyor, yaş olsa bile. İnşallah teşekkür ederim 🌸
melisasak35 sarilale123 2 oğlum var 3.cü yolda tüm oyuncaklarını kaldırdım oynadığı 2 3 oyuncakları veyatta legolarını odalarına koydum her hafta değiştiriyorum fazla oyuncak kafalarını karıştırıyor doyumsuz oluyorlar ve hangisiyle oynayacagını şaşırıp hepsini dağıtıp hiçbiriyle oynamıyorlar tavsiyem 2 3 oyuncak bırakın her hafta başka oyuncakla değiştirin benim oğullarım her hafta değiştirdiğim kendi oyuncaklarını tanımıyolar aaa diye seviniyolar yoksa başa çıkamayız 😂
sarilale123 melisasak35 çok çok mantıklı gerçekten, bende bazen birazını kaldırıp, yeniden çıkarıyorum dediğiniz gibi uzun süre görmeyince seviniyor yeni oyuncak gibi 😂 ama en mantıklısı çoğunu kaldırmak olacak galiba
annekiz6141 sarilale123 Evın dağınık olması senı pis yapmaz askım hıc takılma kımseye çocuğun nasıl mutluysa öyle olsun boşver 🥰
sarilale123 annekiz6141 yeterki canı sağolsun dediğin gibi canım , elbet toplu olduğu günlerde gelecek.. teşekkür ederim 🌸
Bu0 sarilale123 valla şimdi ben öyle yada böyle idare ediyorum doğumdan sonra nasıl olacak nasıl yetişecem onu düşünüyorum