Kızlar 3.ayımız oğlumda ilk ayda kalmıştı hem o kadar bilinçli değildim takip bile etmeden hamile kalmışım 4 yaşında şuan ikinci 2.ayda kaldı ama boş gebelik düşük oldu 8 ay öncesi
Şimdi tekrar niyetlendik bu 3.ayımız Kadın doğum ultrason hormonlarım normal Demir eksikliğim vardı ferinject takviyesi aldım folik Asitte kullanıyorum ilişkilerimiz de düzenli bu durumda ne kadar sürede gebe kalınır 🤲🏻 Allah bilir tabi de