Bugün dpo 10. Gebelik testleri negatifti ama ağrı ve akıntıdan tekrar mı yumurtluyorum acaba diye düşündüm akşam 7.30 gibi iki saat sıvı alımı olmadan yaptım böyle çıktı. Normalde pikten önceki bir iki gün bu şekilde çıkmıştı tekrar mı yumurtlayacağım acaba? Lh ile gebelik öğrenelerde oluyormuş öyle bir şey olabilir mi ki? Umarım tekrar yumurtlama yoktur çünkü bi 10 gün eşim yanımızda olamayacak değerlendirme şansımız yok maalesef🤦♀️ 