Canım öncelikle hayırla sağlıkla gelsin bebeğin 🤗 evladımızı Allah’tan geldiği gibi kabul ediyoruz zaten o başka, ben de bu sebeple senin gibi düşünüp 2li ve 3lü test yaptırmıyorum. Yalnız detaylı usg o testler gibi değil, bütün organları tek tek inceleniyor ve gerekli durumda ( Allah korusun ciğerinde kalbinde sorun gördükleri zaman felan ) doğuma başlarken ona göre önlem alınıyor , gerekirse orda kalp Dr ü da bekliyor. Gebelikte yapılması gereken varsa yapılıyor, ihtimal veren testler gibii değil önemli yani bence yaptırnalısın 👌 evet maalesef ücret olarak çok pahalı insan zorlanıyor ki şu an muayene ücreti bile çoğu zaman zorluyor yani ama bebeğimizin sağlığı için mecbur veriyoruz (elhamdülillah verebiliyoruz).
Şu zamanda hiçbir şey ucuz değilki, herşey ateş pahası🙄 söz konusu sağlıkta imkanlarımızı yeniden gözden geçirmek lazım Allâh hepimizin yardımcısı olsun 🤲🌸