Nur1290 Haftaya kadar kendiliğinden gelmezse suni sancıyla devam edeceğiz bizde onun stresi de var kendiliğinden başlasa ne güzel olur. Benim ikinci gebeliğim ilki kendiliğinden başlamıştı ama yalancı sancım çok oluyordu sırtıma hep ağrı vuruyordu vesaire şimdi kaç haftalık olmuşum hiçbir belirti yok 🤷🏻♀️