nergispolat Kızlar acil bakar mısınız 8 hafta gebeyim bir kere daha lekelenme oldu 5 hafta felanken bugün yine oldu olan var mı normal mi
semeli06 Bende 6+4 üm bende de şimdi sabah leke geldi 4 haftalıkken de gelmişti. Rahimde yer açıldığı için diyor ama bu böyle kaç hafta sürer sürekli oluyor mu kızlar tedirgin oluyoruz