ciceki damlasv biz de Hatay dörtyoldayız şırnaktan buraya tahin olduk ilk görev yerimiz Şırnak’tı şu an hataydayız işde 😊
kaanmoomm Hanımlar lütfen eşlerinizin görev yerleri hakkında bilgi vermeyin 🙏🏼sıkıntı olmasın sonra sizlere
ciceki kaanmoomm burda bi sıkıntı olmaz diye açmıştım sohbeti ama sağolun yinede bilgi verilmesin o zaman sadece konuşulsun😊
tortillam_ Ben varım oh ne güzel😀 Gelen yok giden yok karışan yok laf yapan yok. Bide biraz mahrum yerde olsamasaydim değme keyfime
ciceki tortillam_ çok şükür ben mahrum yerde değilim önceki yerimiz öyleydi işde şimdi rahata erdik biraz çarşı içindeyiz 😁 sana da kolaylık dilerim
140524ba ciceki olduğumuz şehir çok güzel hamdolsun hiç bir sıkıntımız yok ama gel görelim hamileyim ikinci bebeğim rabbim nasip ederse 29+6 günlük ve eşime yurtdışı görevi çıktı 🥺
ciceki 140524ba aa bu kötü olmuş benim eşimede görev çıkıyor ama yurt dışı felan değil buralarda araziye gidip geliyorlar 6 gün her türlüsü zor 😣
140524ba ciceki valla öyle benimki 6 aylık gidecek bakalım nasıl olacak iki çocuklu çok üzülüyorum bu duruma ama hakkımızda hayırlısı olsun 🥺