Biz eşimle daha evlenmeden önce eşim bana “erkek çocuğumuz olursa sen koy kız çocuğumuz olursa ben annemin adını koymak isterim” demişti ben de o zamanlar için tamam demiştim hatta erkeğe de Göktürk Ata ismini bulmuştum ama kızı hiç düşünmemiştim. Şimdi 23 haftalık hamileyim ve kızım olacak ve tabi ki de eşimin o lafının üstüne neler neler yaşandı ve ben artık kayınvalidemin adını koymak istemiyorum. Önceden düşünmediğim için hiçbir ismi de benimseyemiyorum. Liya Lina Alin Lalin Lili Lulu bu gibi şeyler falan çok saçma geliyor öyle bir şey asla istemiyorum ama böyle farklı da olsun anlamı güzel olsun. Kız isim önerilerinizi bekliyorum bacımsular 💁🏼♀️