Kızlar 7 haftalık hamileyim keseyi ve kalp atışını gördüm sadece 7 haftalık değilde 6 haftalık gebesin doktor hersey yolunda dedi dün. Ama bugün ikindin kanamam oldu bi ped dolacak şekilde acile gittim kan aldılar muayene yaptılar kalp atışı ve kese gayet iyi dediler kan değerlerimde iyi geldi. Tutunma kanaması veya rahimde biriken kanda olabilir dedi. Progestan başladı. bu durumu yaşayan var mi gebeliğin başında ?? Lütfen yardım