ilkimm34 Arkadaşlar doğum tarihi kpss lisans sınavına denk gelcek olan var mı nasıl bir yol izlemeyi düşünüyorsunuz kafam çok karışıyor giremicem sınava boşa çalışıyorum diye
SMin ilkimm34 çarşamba doğumum var haftasonu da açıköğretim finallerim var😳 inşallah sıkıntısız geçer vizelerim yüksek olmasa girmezdim boşuna gitmesim dedim
lokismommy ben önlisansa giricem 4 ekim sınav günü ondan hemen 1 hafta sonra doğumum var çalışmaya baya bi ara verdim haftaya tekrar devam edicem nolur nolmaz diye napcaz bilmiyorum
ilkimm34 Nurdane_42 bu sınav çok önemli bizim için hem seçim var atandık atandık yoksa daha ben ders falan çalışamam napcam bilmiyorum :(
ilkimm34 SMin canım Allah yardımcın olsun emek veriyoruz bebiş tabiki herşeyden önce geliyor ama insan emeğinin de karşılığını almak istiyor