ARYa143 Drum iki hastane ile anlaşmalı, doğumu hangisinde gerçekleştirsem karar veremedim. Şanmed biraz kalabalık genelde, o yüzden Lotus daha iyi gibi ama yine de bilemedim siz olsanız hangisini tercih ederdiniz🙄
drydnzcftc ARYa143 Şanmed hastanesinden çok kötü yorumlar duydum lotus tavsiye ederim canım bu arada doğum ücreti ne kadar bilgin var mı ? Bende orada istiyorum da
ARYa143 drydnzcftc saadet2308 Dönüşler için çok teşekkürler 🤗 bana da Lotus daha sıcak geldi, Şanmed genelde kalabalık oluyor o sebeple hemşireler de çok ilgili olmayabilir diye düşünüyorum açıkçası 🙄 Doğum ücretleri hakkında henüz bilgim yok, Ekim’de olacak inşallah henüz vakit var diye daha sormadım🙈(Levent beyle takipteyim şuan) Siz Hangi dr a gidiyosunuz 🤗
saadet2308 Bence de canım şart bakımından da lotus daha iyi ne zman doğumun ve doktorun kim birde ücreti nedir doğum ücreti ☺️
drydnzcftc ARYa143 ben academia cuma tekere gidiyorum 3. Gebeliğim bizim doğum agustos ortası bakalım artık sağlıcakla gelsinler bebişlerimiz ❤️🙏
saadet2308 ARYa143 bende metrolife hastanesi Tuna hocaya gidiyorum 3. Doğumum olacak benimki de Temmuz başı
ARYa143 drydnzcftc amin aminn hepinizin de inşallah 🥰 doğumu neden akademia değil de Lotus düşündünüz özel değilse, merak ettim🙈
ARYa143 saadet2308 hayırla gelsin 🤗Tuna hocanın c.tesi günleri gebe okulu oluyordu yanliş bilmiyorsam, gidiyo musunuz acaba?
meryemyldrmm saadet2308 3. Gebeliğim Tuna hocaya gittim 6 haftalık gebeyim ilk defa gittim Tuna’ya çok ilgisiz hızlı hızlı konuştu nasıl memnun kaldınız ne zamandır takiptesiniz
saadet2308 meryemyldrmm 2 sezaryenımı da o yaptı cok memnun kaldım bu işin ehli gerçekten ben seviyorum memnunum
ARYa143 meryemyldrmm ben de 2. Gebeliğimde bunda yani gitmiştim, biraz fazla yoğun ama bana da tek tek anlatmıştı ilgiliydi aslında, şu an kime gidiyosunuz🤗
ARYa143 saadet2308 hayırlı olsun sonradan anladım 🙈 siz işi çözdünüz o zaman🤗 Ben de sevdim Tuna hocayı ilgili ve çok sıcak kanlı, ama acil durumlarda ulaşmakta güçlük çekiyorum çok yoğun o yüzden biraz tereddüt ettim, detaylı zamanım da yakın olunca eski Dr uma gittim nasip bakalım 😇