1garipanne 7+3 günlük hamileyim ama tenim çok kötü kokuyor gibi hissediyorum midem bulanıyor duş vs alıyorum ama normal mi kendimden tiksindim
dilaradoyan 1garipanne ya hamilelikte benimde öyleydi canım. Hormonlardan kaynaklı sanırım normalde hiç koktuğumu bilmezdim 😢
_pearl 1garipanne sana öyle geliyor canım ay bende öyleydim hergün duş alıyordum hergün kendimden nefret etmiştim 🤦♀️
aysel00 1garipanne malesef hormonlardan canım benimde terim çok kötü kokuyor gibi geliyordu halbuki kış günü terlemek nerde öyle hissediyordum o soukda sabahın körü banyo yapıyordum parfüm dederont deli gibi ama mide bulantın geçince oda hafif hafif geçiyor
dedimayse 1garipanne Evet çok normal ama geçiyor 3-4 haftaya iğrenç bir koku vardı uzerimde hissediyordum özellikle terde çok şükür ki geçti.
eslemoms İlk hamileliğimdede öyleydim sonrasında da iki üç ay kadar devam etti sonra kendiliğinden geçti daha iyi hissettim o koku gitti ikinci hamileliğimdeyim yine aynı şekil hissediyorum geçici bir şey çok takma geçiyor canım
sarumervee 1garipanne benim bu başlarda bi oldu sonra kesildi şimdi yeniden olmaya başladı 30. Haftamdayım sürekli kendimi kokluyorum eşime bi kokla bana koku geliyo rahatsız oluyorum diyorum hayır yok koku kokmuyorsun dio🤦🏼♀️
Busra5222 1garipanne benim de kokuyordu bende rahatsız oluyordum eşime sorardım sık sık o da sypk öyle birşey derdi 😊😊