dilek4613 canım bende 17+5 deyim bende de oluyor ama devamlı olmuyor ara ara giriyor kasıklarım ağrıyor ve belime bazen ağrı giriyor hareket etmeye bile korkuyorum. Doktorum bana normal bebek büyüyor dedi. Senin ki kesintisiz oluyorsa bir doktora git seni anlıyorum benimde Yanımda sadece eşim var o da bir gece evde bir gece yok. Lekelenmede sıkıntı olabilir canım benim hiç başıma gelmedi ama burada okuduğum kadarıyla sıkıntılıymış. İhmal etme ilk işin doktora gitmek olsun. İnşallah bir şey çıkmaz çok geçmiş olsun