Kızlar ben doğum yapalı 70 gün oluyor kırkım çıktığı gün kanamam bitmişti sonra 10 gün sonra pembe lekelenme ardından kan geldi adet diye düşündüm,7 gün sürdü ve bitti 5-6 gün sonra tekrar pembe leke geldi ve kanamaya döndü şuan2 gündü devam eden kanama var neden kaynaklı bu durum