Cemreefe Merhaba, Size bişey danışmak istiyorum iki hafta önce muayeneye gittiğimde bebeğim secde pozisyonunda idi. Bü cuma tekrar doktora gittim yine aynı şekilde bi türlü dönmedi. Bu haftalar da bole mi durması gerekiyor.endişe edilemeyecek bişey dir umarım.
Glsmoztrk Cemreefe çok sorun olacağını zannetmiyorum benim kızım her gittiğimde sırt üstü yatıyo 😂 bi sıkıntı olsa doktorun söyler dert etme :))
Aysnrplt Cemreefe imanlı bebiş 😄 dinlendiği zamana denk geliyor demek ki o pozisyonu sevmiş benimki de duruyor bazen öyle
anapanda12 Benim bebeğim neredeyse 3 hafta başını rahim ağzına dayamış doğuma hazır pozisyonda durdu sonradan döndü ay ilerledikçe hareketler arttıkça değişir ( bu arada epey imanlıymış maşallah🤗)