allyslife ilkaybaskan388gmailcom stres sadece bebeğin ve annenin sağlığını etkiler, cinsiyeti ruhlar aleminde yazıldı, hiçbir şey değiştiremez tabii ki😂
eminaas ilkaybaskan388gmailcom öyle olsaydı babaannem hep kız doğururdu diye düşünüyorum dedem ise gidip gelmiyormuş, her geldiğinde kadın hamile kalıyor 7 erkek 3 kız .babam hep der allahtan eve gelmiyordu yoksa 20,30 kardeş olurduk diye 😂😂
ilkaybaskan388gmailcom Stresli hamilelerin kiz bebek dogurma olasılığı yüksek oluyor Muş erkek bebek oranına göre bende internetten videolardan duyduğum kdari ile burda paylasmak istedim