gedikkkk ben çok güzel magnet gördüm. Bulut şeklinde pembe, ortası beyaz. Yan tarafında kuş tüyü gibi tüy var. Alt yan tarafında küçük gri pembe toplar var. Çok asil duruyo. Ama daha almadım. Ekran görüntüsü atabilirim istersen. Yanına da teneke isimli çikolata düşünüyorum.