Superisibeyza Kızlar sezeryan uzerine 13 gun oldu adet oldum yani öyle düşünüyorum adet agrısı o kanama sekli aynı annem adet olmak için erken diyor. Doğumdan ne kadar sğre sonra adet olunur böyle olması bir problem mi doktora gitmeli miyim ?
1cey Superisibeyza 40 güne yakın kanama oluyor zaten adet olduğunu nerden anladınız ki? Benim 40a yakın oldu kanama, sonra tam bitti derken regl oldum tam 40. gün. Regl için erken diye düşünüyorum
beyzasmom Superisibeyza yani bir problem midir bilemiyorum ama çok erken geldi bana 13 gün sonrası yakın zamanda kontrolünüz varsa söyleyebilirsiniz
Aylaa123 Superisibeyza adet olmamıssındır doğumdan sonra lohusa kanaması lekeli olabilir sonrasında normal kanamaya çevirebilir bi gün akıntı gibi olabilir farkşı şekillerde oluyor ve rahim kendini topladığı içinde adet ağrısı gibi ağrı oluyor
tahamommy Superisibeyza benim 10 gün kanamam oldu sonra lekelenmeye döndü 35. Günde tekrar kanamam başladı yani adet olmuştum doktorumda öyle dedi, ama sizin lohusalık kanaması bence başlarda dengesizlik olabiliyor 40 gün içinde
Superisibeyza 1cey kanama lastiksi parçalı ve lekelenme seklinde idi . Bu sabah karın agrısı ile uyandım ve kanama kırmızı adet kanaması pet değiştiriyorum falan. Doğum sonrası kanama için hiç pet kullanmadım ben lekelenme geliyordu
gerigeldik Superisibeyza ben sezaryen olalı 15 gün oldu leke şeklinde geliyor benim. Doktorum eğer kanama çok olursa bir pedi doldurursa tekrar kontrole gel demişti. Adet olmadınız bence içinizde kalan kanlar boşalıyordur ama dediğim gibi kanamanız çoksa bi doktora görünmenizde fayda var
zehrakrdg Superisibeyza 40 güne kadar kanamalar tamamen normal deniyor. 40 gün içinde bazen lekelenme olur bazen normal kanama olur. Adet oldum demeniz için 40 günün tamamlanması lazım
Fatmanur_0416 zehrakrdg yok erken de olabiliyor bende de öyle oldu doktora gittim regl bu dedi normal büyük parça gelmedikçe