Benim de gebelik şekerim var bildiğim kadarıyla size anlatayım gebelik şekerinin bazen çok yüksek bazen de düşük çıkması aynı şeyleri yemenize rağmen hormonal bir durumdur özellikle ekmek yükseltiyor ben kendim şahsen diyetisyen listesi ile değildi kendi bildiğim şekilde ilerliyorum hem aç kalmıyorum hem de şekerimi kontrol altına aldım Çok şükür özellikle de stres şekeri çok yükseltiyor bilginiz olsun stres yapmamaya çalışın bol su için akşam öğününü daha hafif tutun akşamları yükseliyor özellikle de yine de sormak istediğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz