Benim de haziranin 3.haftasi falan olacak muhtemelen. Bu ikinci bebegim sezeryan olcak ama hcbr seyi hazirlamadim . Yaz bebegi olmasi kafami karistiriyor . Her seyi hazirlayanlar zahmet olmazsa liste olarak yazabilir misiniz ne almak gerekiyor cok stres yapiyorum ama birkac yenidogan takimindan baska bir sey alamiyorum kafam cok karisik