1melekannesi3858 çok geçmiş olsun inşALLAH güzel haftalara sağlıkla, sabırla, kolaylıkla gelebiliriz. 🤲🏻 Bende 21 haftalığım 13 haftada serklaj oldum dün detaylıda Hunileşme var dedi doktorum daha çok dikkat et evdede dolanma inşALLAH hedef 34-35 haftalar dedi. Duayla bekleyeceğiz zor ama sayılı gün çabuk geçecek güzel düşünelim hep zor biliyorum ama iyiyi çağırmamız lazım 🤲🏻