Kızlar 21 haftalık hamileyim hipertansiyon çıktı tansiyonum yorulunca çok çıkıyor baş ağrısı göz kararması şikayeti ile gittim tansiyonum 16-17’lerdeydi ankarada bir şehir hastanesinde yatışımı verdiler 3. Gün tansiyonum düştü ve taburcu oldum. Doktoruma çok ayakta kalarak çalıştığımı işimin çok tempolu ve yoğun olduğunu artık kaldıramadığımı, yoğun calisirken tansiyonumun daha cok ciktigini vs. durumumu anlattım fakat öyle sürekli rapor almak olmaz diyerek bana rapor vermedi halbuki benim cidden heyet raporu gibi uzun bir rapora ihtiyacım var. Ankarada bildiginiz yer var mi nasil alabilirim nasıl yapabilirim pazartesi işe başlamak durumundayım artık bebegim icin korkuyorum 🥹