icmimaranne Kızlar nst de sancı çıkmıyor normal hayatıma devam edebiliyorum ne ağrı var ne sancı her şey çok normal böyle olan var mıydı aranızda ne zaman doğum yaptınız ? Doktor önümüzdeki haftayı bekleyelim gelmezse suni sancıyla doğumu başlatırız dedi
iremm00 Ben tam o haftada dayanamadım Dr dedim al bunu artık herşeyi yaptım ,gelmedi suni fln deneyin ama alın 🤣🤣🤣 hiç unutmuyorum sigara içip yatışımi yapmıştım fjfjfjf
icmimaranne iremm00 yaaa benim doktorum 1 hafta daha bekleyelim dedi peki suni sancıyı çok hissettin mi ? Genelde böyle olanlar suni sancıdanda çok etkilenmiyormuş