Kızlar selam 21 günlük olduk ilk bebeğim doğdu doğalı bir düzensizlik var beslenmede ilk zamanlar üç dört gün de çok zayıfladı sarılığı arttı diye mama+emzirme verdi doktorumuz öylelikle biraz toparladı mamayı azaltmak istiyor doktor ama bebeğim doymuyor gibi hissediyorum emse de sık sık ağlıyor mamayı verince tam doyup susuyor şimdiki sorunum şu memeyi emerken dövüşüyor sanki çocuk ağlamaya başlıyor sinirleniyor süt mü tazikli geliyor acaba sağımda yapıyorum çünkü mastit olmayayım kalmasın diye neden ağlar ki emerken bebek 🥲🥲