keleebeeekkk lared su azlığı olunca hareketleri kısıtlanıyor diye okumuştum benimde fazlalık var 22deyim sürekli hareket halinde değil ama 2 3saatte bi belli ediyor kendini kiloda önemli zayıfsan daha rahat hissedersin
1_prensesannesii lared ben de 20 haftalığım hareketleri çok az plasenta aşağıda sürekli kanama oluyor iki gün önce doktordaydım her şey yolundaydı ama endişe ediyorum az hareket edince
lared 1_prensesannesii su azlığı var mı peki nasıl çoğalır ya havuç suyu içiyorum bol su dinlenme ne yapacağz bska sanki karnım hiç çıkmıyor gibi
nesliily Ya ben de 25 haftalığım tam tersi 3 4 gundur bebek cok hareketli masallah her saat hareket hissediyorum epey de sürüyor 15 dk bende hareketli diye korkuyorum ama doktorum hareketli bebek sağlıklı bebektir normal diyor
lared nesliily aşjı biz ne diyoruz sen ne diyorsun konuyla tamamen alakasız. Ne guzel hareketli sağlıklı bebek
1_prensesannesii lared su azlığım yok ama son kontrolde doktor suyu az içiyorsunnbol bol içmen lazım dedi tehlike mi gördü acaba diye şimdi aklıma takıldı
nesliily lared bende onu diyorum hareketli diye korkuyorum suan Geçen ay da bu niye az hareket ediyor diye korkuyordum. Sürekli durtuyorduum. Şimdi de niye sürekli hareketli diye korkkuyorrum. Belki de diyorum dönem dönem hareketli veya daha az hareketli olmaları normal.
lared 1_prensesannesii suyunu ölçtü mü bende ayrıntılı da çıktı. Birde kilotta akıntı oluyor mu sende normal zamanlardaki gibi bende oluyor ama her kadında olan bişi zaten. Kaç cm ölçtü bilgin var mı
1_prensesannesii lared yok ölçüm falan söylemedi sadece suyu bol bol iç dedi akıntıyı kanamam olduğu için takip edemiyorum şu an maalesef