Deniiibayyy annne_ Tsh düşüklüğünden de oluyor mutlaka baktırın. Kalbiniz boğazınızda atıyormuş gibi oluyor, göğsünüzde basınç oluyor bir süre sonra geçiyor ara ara tekrar oluyor. Belirti bu şekil
burcuo annne_ Benim demir eksikliğine bağlı oluştu sanırım. Aman aman düşük değildi değer ama demir ilacı başlayınca şikayetim geçti.
lokismommy normal evet kalbimiz bebeğimiz için ekstra daha kan pompaladığı için çarpıntı oluyor daha çok çalışıyor yani düzenli ve uzun sürmüyorsa sorun yoktur ama düzensizse daha önce de problem olduysa görüşebilirsiniz doktora
annne_ burcuo bana folik asit yazdı içinde demir falan birsürü vitamin varmış ama ben bir hafta kullanabildim mide bulantımdan dolayı daha sonra gıdalardan almaya çalıştım folik asidi ancak demirim de oldum olası hep düşüktür muhtemelen benimki de demir eksikliğinden kaynaklanıyor
burcuo annne_ Olabilir, kan tahlilinde çıkar zaten, eğer varsa da demir ilacını ayrıca başlar rahat edersiniz. Geçmiş olsun