caaykoliiik Hamileyken probiyotik kullanan annelerin bebekleri gazsız oluyormuş doğru mu acaba? Symbıosys hamşlelikte kullanan var mı?
gamzeakarsu17 caaykoliiik hiç duymadım öyle bişey olsa bangır bangır söylerler ürün satmaya çalışırlardı firmalar
nniss caaykoliiik Vala bende duydum anne bagırsagı güzelse bebeğin de güzel olur gazsız olur son ay için diyordu doktor
yurdtas caaykoliiik aa ilk defa duydum ama ben kullanıyorum doktorum önermişti kabızlık yasamamak için keşke doğru olsa 😅
posy caaykoliiik hiç duymadım ama altınkılıç sade kefiri her gün 250 ml tüketiyorum o da probiyotik sonuçta doğumdan sonra faydası varsa yazarım 🤣