betuldenk Deleted33000 iyi bile valla senin benim bir çocuk birde hamişlik 😂 çürüğüm heralde biraz bu ara yetemiyorum bişeye bu halsizlik uyku mahvetti beni😒
Deleted33000 betuldenk hamilelikte çok normal kuzum uyuyabildigin kadar uyu dinlen doğumdan sonra eski enejin yerine geliyor merak etme yersin sen bence herşeye 🌹🌹
betuldenk Deleted33000 evde minik bir canavar varken uyumak ne mümkün 😂 evin içinde zombi gibi geziyorum tüm gün😂 teşekkür ederim balım ❤️
betuldenk Deleted33000 valla öyle şuan oğlum 3 yaşında daha doğrusu 3,5 olcak haziranda tam bir canavar 😂😂😂
Deleted33000 betuldenk en hareketli durduulamaz zamanları yapacak bişey yok sağlıklı olsunlar da sen azcik yorulacaksin kuzum annelik zor sana destek olan yokmu minik canavarı oynayıp yorcak biri falan
betuldenk Deleted33000 maalesef yok🥺 akşam gelince gücü varsa babası oynuyor biraz işte bir de benim 6 yaşında kardeşim var haftasonları da onla oynuyor bazen ☺️ henüz okula vermedim bebiş doğduktan sonra düşünüyorum nasipse bakalım 🤷🏼♀️
Deleted33000 betuldenk anladım canım ama okula vereceksen doğumdan önce ver ki hem alışsın hemde bebek geldi beni disladilar diye düşünmesin yavrucuk
betuldenk Deleted33000 şuan okul araştırıyorum balım birde tam 4 yaşı olsun diye bekliyorum küçük gibi geliyor hala 🥺