karaelmas01 Haftadayız hıçkırık hissetmedim galiba ritmik oluyor diyorlar siz kaçıncı haftada hissetmeye başladınız? Hissetmemek de normal mi acaba
asellim_ karaelmas01 tekme yada hareket gibi olmuyor daha hafif tık tık ediyor bebeğin duruş şekline göre fark eder😅 30. Haftadayım Benimkinin başı aşağıya dönük karnımın alt taraflarımda hissediyorum ritmik 😄🥹🥰
Ziyangillerrr_ karaelmas01 şuan oluyor mesela 33. Haftadayız 2 haftadır hissediyorum. Pıt pıt kalp atımı gibi oluyor ve ritmik şekilde oluyor🤤