eslem2121 hayır bitanem henüz değil. Selimi okula bıraktık ordan sahile gectik esim ve bebekle yeni kahvaltı yapıyoruz valla koşturuyoruz sabahtan beri dolandırıldım urun aldim ama ortada ürün falan yokmuş 70 bin ödedim gitti valla simdi savcıya çıkıyoruz dilekçe yazdim şikayetçi olcaz