@296804 benimde baya aşağıda 25.haftada indi doktora gittim baktı evet aşağıya inmiş ama bir sıkıntı yok dedi . Karnımın yanları bacaklarıma değiyor düşünün yarın 27.haftalık olacağız . Aşırı bel ağrısı yapıyor bende birde altta ağrı oluyor . Doktor da sık ağrın bu şekilde olabilir endişe etme dedi . 2 haftada bir kontrole gidiyorum rahim ağzı uzunluğu önemli diye bakıyor muhakkak kontrol ediyor . Sanırım süreç bende de böyle ilerleyecek 😩