tul_01 benim o aradan fazladan doku oluştu canım onu da yakmak yerine beni bayıltıp yine açıp diktiler sonra yine tekrarladı, en son gittiğim farklı bi doktor sağolsun yaktı sadece dokuyu kurtuldum, inşallah senin kapanır hemen sıkıntı çekmezsin ıkınma fazla kabız olmamaya çalış