Hilossss Ckyert 15ci haftaya kadar yapabildim sonra kanama yaptı sertleşme yaptı 2 aydır bacaktan yapıyorum bazen sertleşiyor yer bulamıyorum o zman çok basit göbeğe vuruyorum artık bacağında göbeğimde sertleşti morardı yer kalmadi resmen
Veranur Ckyert ben bacaktan yapıorum canım kola tek basıma yapamıyorum göbektende korkuyorum yapmaya 10.haftaya kadar yaptım göbekten
Tomriskose Ckyert doktorum yapabildiğin kadar göbeğe yap en kolayı dedi ben de 31. Haftadayım hala göbeğe yapıyorum ,peki aspirin de kullanıyor musunuz onu ne zaman kesicez ?
Sheda Ckyert benim çoğul gebeliğim var o yüzden çok erken haftalarda karnım çıktı o yüzden göbekten yapamadım koldan ve bacaktan yapıyorum aylardır
Zeynepkuzey Ben 36. Haftadayım halen göbekten ama yan taraftan yani simit diyoruz ya oralara yapıyorum çünkü kola ve bacaga dayanamıyorum
Zeynepkuzey Hilossss çok az çok nadir ben genelde yag olan kısmına yapmaya çalışıyorum kan gelmeside skntı degil damara geliyormuş ama asla morarma sertleşme olmuyor hızlı degil biraz yavaş sıvıyı göndermeniz lazım içine
123annecim 16. Haftadayım bende göbekten yapıyorum. Ama iğneyi yaparken yavruma bir şey olacak diye de korkuyorum. 😟
Zeynepkuzey 123annecim meraklanma bebişlere gelmiyor bile karnın büyürse yan taraflarına vur canın acımıyor :)
Tomriskose Sheda ya erken değil mi bazı doktorlar 32 bazıları 36 diyor ,32 de bıraksam bebeğe bir zararı olur mu diye korkuyorum ben de
Hilossss Zeynepkuzey yavaş gönderiyorum ama yinede her yer mosmor doktor aspirin kullandığın sürece morarman olur geç düzelir demişti. Galiba benle de ala kali en ufak bi yere çarpsam morarır tenim
Tomriskose Dezehs canım kesinlikle göbek en acımayan yer ,önce koldan yapılıyordu bana cesaretimi toplayıp göbekten kendim yaptım sende dene bence
Zeynepkuzey Dezehs kesinlikle acımıyor bile ben saniyede vurup çekiyorum ve canım baya nazlıdır öyle düşünün
Zeynepkuzey Dezehs valla ben oksapar diye kan sulandırıcı kullanıyorum size hangisi vuruluyor bilmiyorum ama benim iğneden kullansaydınız kalçaya vurmalarına gerek olmazdı demek ki sizin iğne farklı
Semra1806 Ckyert 35 haftada dogum yaptim o gune kadar hep gobekten yapabildim.dogumdan sonrada doktorum 40 gun daha kullanacaksin dedi halende gobekten yapiyorum
Semra1806 Sewo kisiye gore degişirmi bilmiyorum ama bana devam dedi 40 gün daha doktorum.elimde cok yedegim vardi zaten bu vesileyle bitirmiste olurum😁