Regl sancısı gibiyse ve bele vuruyorsa gözardı etmemelisin, 10 gun once 3 gun boyunca adet agrisi gibi sürekli hic geçmeyen ve şiddetli bele vuran ağrım vardi ciddiye almadim 4. Gun sabahı aktif kırmızı kanamam oldu hemen doktoruma gittik o gun dusuk riskim var diyerek hastaneye yatırıldım rahim büyüdüğü icin de agrin olabilir 16 haftaligim ilk haftalardan beri agri çekiyorum ama adet sancısı gibi sürekli bir agriysa arada kasılma gibi olup ani sanci vurup kesiliyorsa ve bu gun icinde devamlı olup beline şiddetli bir agri vuruyorsa gitmelisin benim oyleydi, rahim kasılmaları imiş. Tarif ettiğim gibi değilse de yine de gitmenin zarari olmaz en azindan icin rahat eder doktorum kahverengi gelebilir onemli olan kırmızı gelmemesi demisti 10 gundur raporluydum dun kontrolüm vardi cok şiddetli ağrıların olursa gel yoksa 20 gun sonra kontrol dedi