BloomingMama rahat doğum şekli diye bişey yok öncelikle 😅 normalde öncesinde çok ağrı sancı çekiyorsun, normal doğurana büyük saygım var. Ama sezeryan da sonrasında acı çekiyorsun, hareketlerine dikkat etmen gerek enfeksiyona dikkat etmen gerek dikişli oluyorsun sonuçta, ama max 1 hafta. Sezeryandan sonra bel ağrım kaldı diyenler oluyor ama bende olmadı her vücut farklı yani🤷🏼♀️