Kızlar selam son adet tarihim 14 Mart bugün tam 7+0 oluyorum bugün ilk defa doktora gittim sadece keseyi gördük geç döllenme yada geç yumurtlama olmuş dedi şuan 5. Haftalarda görünüyor kesen dedi şansıma ilgisiz bir doktora gitmişim keseyi ölçmedi bile şuanlık bir sıkıntı yok dedi 15 mayısa tekrar gel kalp atışı için dedi normalmi 2. Gebeliğim ilkinde böyle olmamıştı