cse önerileriniz için çok teşekkürler 💘 rahme çiziği daha önce duydum bır kaç doktora da danıstım ama pek olumlu bakmadılar açıkçası genetik testide düşük yaptığım için yıne doktoruma danıstım gönderelim mi diye ilk gebeliklerde düşük sık görünür genetik teste gönderdiğin zaman embriyo ile uğraşılıyor su asamada gerek oldugunu dusunmuyorum dedi baya detaylı anlattı da ben bıraz kısa kestim hayırlısı bakalım Allah emeklerimizi bosa çıkarmasın inşallah hepımız guzel haberler alalım 🙏