19+5 haftalık hamileyim 1 haftadır geçmeyen kaşık ağrısı ile hastaneye gittim rahim ağzını 26.8 mm ölçtüler doktor progestan iğne ve kapsül verdi pazartesi tekrar gel duruma bakalım perinatologa soralım olmazsa dedi korkuyorum sınırdaymış sanırım çok erken daha dikiş atılacak mi atarlar mı