Kızlar 2 3 gündür bebeğim mememle savaş veriyor 2 gün önce her zaman normal şekilde emerdi gece emzirmeye kalktığımda memeye yaklaşınca öğürüp durdu sol tarafı verdim emdi sonra sabah oldu her iki tarafıda emiyordu yine emzirmek için göğsüme yaklaştırdım bu seferde sol tarafı emmedi sağ emdi bazen de öğürüyor bazende yaklaşınca ağlıyor tutmak istemiyor şimdi emzirmeye çalıştım sağ tarafı emdi 5 dkka kustu biraz bekledim tekrar emzirmek istedim almadı iki tarafida tutmuyor şuan gündüzde gece de yaşıyorum arada bunu bazen tutuyor bazen tutmuyor ne yapmalıyım neden böyle yapıyor? (2 buçuk aylık)